Wednesday, May 4, 2016

美國女海軍 迪迪尼唱《山林道》爆紅

美國女海軍 迪迪尼唱《山林道》爆紅

【新增影片】
中港矛盾加劇,而兩地語言也成為爭拗點之一,不過有外籍兵日前 訪港,並到香港迪士尼即場合唱本地歌手謝安琪主唱的《山林道》,雖然咬字不清,但亦獲得現場不少掌聲,以及得到網民激讚,上載短片的網民認為,當到訪一個 地方,會嘗試以當地語言或文化和當地人交流,就是尊重的表現,更指如果原唱者(謝安琪)和有份參與製作這首歌的團隊聽到這次演繹,應該會更感動。
迪 士尼發言人晚上回應稱,參與演唱的軍人其實是來自美國海軍第七艦隊中樂團「太平洋大使」的成員,他們一行15人前日(5月1日)到訪迪士尼參加樂園定期舉 行的表演項目計劃,選唱《山林道》亦是對方自行挑選,當日有幸現場聽到樂團表現的觀眾其實相當幸運,因為樂團成員當日只演出一場。樂園又指,過去不時有來自不同地區的團體或學校來港參與園內表演項目計劃,美軍過往訪港時亦曾經參加過,作為軍隊到訪社區的活動之一。

美國海軍第七艦隊樂團「太平洋大使」到訪香港唱謝安琪嘅《山林道》

【起雞皮】美國海軍唱《山林道》 謝安琪激動:首歌係講毋忘初衷…

「我只盼 這裏有天 變回樹 撤回路」--謝安琪呢首廣東歌《山林道》,前日由一位美國女海軍喺香港迪士尼樂園公開演唱,由其他軍人協助樂器伴奏,吸引大批遊客或企或坐駐足圍觀,令人 驚喜,原來佢哋係美國海軍第七艦隊樂團「太平洋大使」,估唔到佢哋訪港,咁有心思苦練唱廣東歌,表現出尊重本土文化。
有網民拍片擺 咗上網分享,即被瘋傳勁讚:「起咗雞皮」、「美國兵都唱Kay歌」、「尊重人家文化及語文,是直得鼓掌的!」、「犀利!美軍都唱,大陸人學嘢啦!」「謝安 琪衝出國際」、「唔好話舔美國人鞋底、崇洋,但人哋真係有修養,懂尊重。」、「對鬼婆來講,廣東話真係好難學,可見佢真係好有心機。」之前 Kay已經有首《囍帖街》被韓星IU演繹,今次輪到美國海軍,好威威!Kay接受《蘋果》電話訪問表示:「嗰日有迪士尼做嘢朋友,咁啱on duty拍底畀我睇,我其實好開心,因為覺得有任何外國嚟到嘅音樂人、樂團、歌手,佢哋如果喺本地挑選作品演繹,一定有佢哋自己原因,要花咁多時間演繹一 首歌,一定係鍾意嗰首歌,覺得嗰首歌值得佢哋咁做。」Ka謂睇完呢條片,更覺得好滾動:「知道自己嘅歌曲畀呢隊海軍樂隊演奏,咁認真拼晒音 去唱,好感動!第一時間send畀《山林道》製作團隊分享喜悅,我覺得意義最緊要,喺揀歌時候,o依家芸芸流行曲裏面,我諗佢哋有問吓人,如果我要演繹一 首唔識語言嘅歌,我都會問吓當地人,知道首歌講乜嘢,我先夠膽演繹,要知道情緒點演繹。呢首歌講面對困境或者發展時候都毋忘初衷,講緊呢啲咁社會性心態, 我好欣賞佢哋揀一首咁樣故事嘅歌去演繹,好多謝佢哋。」《囍貼街》同《山林道》嘅歌詞都係出自黃偉文(Wyman)嘅手筆,Wyman透過 短訊回覆:「嘩,原來廣東歌熱潮已經傳播到美國了嗎?可以期待下一步是Beyoncé 和Rihanna在Super Bowl中場表演合唱《女神》嗎?請她們務必記得帶埋欣宜。」
美國海軍第七艦隊樂團「太平洋大使」到訪香港唱謝安琪嘅《山林道》 Kay BB喺facebook話﹕「真的感動了」
網民留言大讚