Saturday, January 31, 2015

【爆父母真面目】CY女梁齊昕突然失蹤


【爆父母真面目】CY女梁齊昕突然失蹤
被迫交出社交平台密碼?

34,149
建立時間: 0131 10:53
梁齊昕失蹤了?

一連七集有線娛樂台專訪節目《我係梁齊昕》噚晚先播完第二集,梁齊昕仲大爆佢個特首老竇梁振英「連fb都唔知係乜」,又多次要求佢刪除fb戶口,原因係「唔想我咁癲,咁黐線」,仲大爆雙親干預佢識朋友嘅自由,每每戴有色眼鏡睇梁齊昂嘅朋友,只重視對方家底、背景、學歷,真係仲慘過古人結婚要門當戶對。

專訪一出,不少人都對梁齊昕認識多咗,對其情況生同情之心。其實佢同一般少女無異,外國長大,思想洋化,喜歡朋友也喜歡表達自己,但喺佢老竇做特首之前,一樣都處處受肘;與此同時亦令人驚歎:原來梁振英連fb係乜都唔知,亦不了解女兒需要,試問如何相信佢有能力落實青年政策?

噚晚十一點左右,梁齊昕fb忽然貼了一個status,寫道:「梁小姐將會離開香港一會兒,不便之處,敬請諒解。」好明顯,呢個status,唔係梁齊昕自己寫。

今早七時左右,梁齊昕fb再貼文,今次係詳細版:「梁齊昕小姐將無限期地婉謝和拒絕所有媒體丶娛樂丶攝影丶或大眾、(陌?)生人的邀請,來電和通訊。梁小姐表示萬感抱歉,亦謝謝各界的關注。

「請給梁小姐一點私人空間,您們手上擁有的聯絡方式是不會找到她本人的。這包捨臉書,電郵,電話號碼,郵件,或任何傳達訊息的方式。」

「無限期地婉謝和拒絕」,令人諗起當年陳冠希無限期退出娛樂圈,但何以梁齊昕忽然仲要「離開香港一會兒」?而且所有社交網站如fb、ig,甚至電郵同電話,或「任何傳達訊息的方式」,都唔會搵到佢,同人間蒸發分別不大。學聯常委張秀賢也轉貼了「齊昕暫別香港」留言截圖,寫道:「原來梁振英係咁樣齊家,同對香港人都差唔多啫。」

也有網民為梁齊昕打氣,但大多都係擔心佢係被失蹤而唔係遠行小休。有網民留言道:「唔鍾意你父親,不代表要唔鍾意你,你若有心入娛樂圈,只要有心去做好呢件事,相信一定會有人識得欣賞你。」、「如果唔係自我宣傳,廿幾歲人仲俾父母親軟禁,呢次被『失蹤』真係華人家庭傳統,父母過份保護子女嘅悲劇。」、「這就是梁振英的齊家之道,獨裁治國還遠嗎?」也有人一針見血寫道:「齊昕被迫交出密碼,梁振英比國安更恐怖。」

咁有線餘下五集梁齊昕專訪,仲有冇機會出街?

【爆父母真面目】CY女梁齊昕突然失蹤 被迫交出社交平台密碼?

梁齊昕失蹤了?

一連七集有線娛樂台專訪節目《我係梁齊昕》噚晚先播完第二集,梁齊昕仲大爆佢個特首老竇梁振英「連fb都唔知係乜」,又多次要求佢刪除fb戶口,原因係「唔想我咁癲,咁黐線」,仲大爆雙親干預佢識朋友嘅自由,每每戴有色眼鏡睇梁齊昕嘅朋友,只重視對方家底、背景、學歷,真係仲慘過古人結婚要門當戶對。

專訪一出,不少人都對梁齊昕認識多咗,對其情況生同情之心。其實佢同一般少女無異,外國長大,思想洋化,喜歡朋友也喜歡表達自己,但喺佢老竇做特首之前,一樣都處處受掣肘;與此同時亦令人驚歎:原來梁振英連fb係乜都唔知,亦不了解女兒需要,試問如何相信佢有能力落實青年政策?

噚晚十一點左右,梁齊昕fb忽然貼了一個status,寫道:「梁小姐將會離開香港一會兒,不便之處,敬請諒解。」好明顯,呢個status,唔係梁齊昕自己寫。

今早七時左右,梁齊昕fb再貼文,今次係詳細版:「梁齊昕小姐將無限期地婉謝和拒絕所有媒體丶娛樂丶攝影丶或大眾、(陌?)生人的邀請,來電和通訊。梁小姐表示萬感抱歉,亦謝謝各界的關注。

「請給梁小姐一點私人空間,您們手上擁有的聯絡方式是不會找到她本人的。這包捨(括)臉書,電郵,電話號碼,郵件,或任何傳達訊息的方式。」

「無限期地婉謝和拒絕」,令人諗起當年陳冠希無限期退出娛樂圈,但何以梁齊昕忽然仲要「離開香港一會兒」?而且所有社交網站如fb、ig,甚至電郵同電話,或「任何傳達訊息的方式」,都唔會搵到佢,同人間蒸發分別不大。

學聯常委張秀賢也轉貼了「齊昕暫別香港」留言截圖,寫道:「原來梁振英係咁樣齊家,同對香港人都差唔多啫。」

也有網民為梁齊昕打氣,但大多都係擔心佢係被失蹤而唔係遠行小休。有網民留言道:「唔鍾意你父親,不代表要唔鍾意你,你若有心入娛樂圈,只要有心去做好呢件事,相信一定會有人識得欣賞你。」、「如果唔係自我宣傳,廿幾歲人仲俾父母親軟禁,呢次被『失蹤』真係華人家庭傳統,父母過份保護子女嘅悲劇。」、「這就是梁振英的齊家之道,獨裁治國還遠嗎?」也有人一針見血寫道:「齊昕被迫交出密碼,梁振英比國安更恐怖。」

咁有線餘下五集梁齊昕專訪,仲有冇機會出街? 


網民設facebook專頁促「釋放梁齊昕」


特首梁振英女兒梁齊昕早前接受報紙、周刊及電傳媒專訪,大爆父母干預其交友,更踢爆父親之前連facebook是甚麼也不知,更多次要求她刪除fb帳戶,不希望她言論過於出位,她又稱自己若加入娛樂圈,可以飾演性感角色。但梁齊昕fb專頁昨晚和今早疑似有人代為留言,稱梁齊昕會暫時離港,謝絕所有傳媒訪問和外界通訊。不少網民均擔心是其父母進一步干預其人身自由,操控了其fb,特意在fb設立專頁呼籲「釋放梁齊昕」。

「釋放梁齊昕」fb專頁聲言,因梁齊昕fb專頁疑已被他人操控,擔心對方失蹤,「有被軟禁之嫌」,並認為其父梁振英「小氣到連自己個女都唔放過,講少少嘢就畀人軟禁滅聲」,強調港人不應再分左、中、右,要「撐言論自由,釋放梁齊昕」。

梁齊昕fb昨晚10時許貼出留言,指「梁小姐將會離開香港一會兒,不便之處,敬請諒解」,至今早7時又貼出另一留言,稱「梁齊昕小姐將無限期地婉謝和拒絕所有媒體丶娛樂丶攝影丶或大眾、(陌)生人的邀請,來電和通訊」,又指「請給梁小姐一點私人空間,您們手上擁有的聯絡方式是不會找到她本人」,行文用字似非梁齊昕本人。

梁齊昕早前接受有線娛樂台專訪,專訪有7集,目前只播放2集,尚餘5集未播出。 

【釋放梁齊昕?】CY女「失蹤」了
有線會照播專訪嗎?

梁齊昕喺有線嘅專訪《我係梁齊昕》,噚晚播完第二集之後,而噚晚11點左右,齊昕嘅facebook就出現呢段留言:「梁小姐將會離開香港一會兒,不便之處,敬請諒解。」,到今朝7點左右,仲有詳細版本(新聞連結:http://goo.gl/1rt1oJ )

齊昕0依家就突然被失踨,仲要係「任何傳達訊息的方式」都唔會搵到佢,同人間蒸發嘅分別唔大。

咁究竟乜嘢事令齊昕被失蹤呢?有網民猜測因為齊昕喺有線專訪內,大爆佢父母嘅事,所以梁振英咁樣「齊家」,問題來了,有線娛樂台0依家播咗兩集齊昕專訪,仲有餘下五集《我係梁齊昕》,又會唔會如期播出呢?

有線方面就冇正面會答,不過就有消息指,今晚嘅《我係梁齊昕》會照常播出。而喺噚晚12點左右,即係齊昕facebook第一次話會「離開香港一會兒」之後,有線都仲播咗《我係梁齊昕》嘅廣告,睇嚟今晚仲會播嘅機率都好高嘅....

【如何捕獲野生齊昕?】認俾人話「樣衰」:你insult到我冇問題


今集有線娛樂台播出嘅第三集《我係梁齊昕》咁啱真係完全冇提到CY梁振英,但就係咁俾主持人可宜質問佢係咪港女同有冇公主病,當然係話冇啦。

梁齊昕話,佢同其他富二代生活好唔同,又話自己:「我平時出街好hea,我係唔化妝,牛仔褲T恤咁就得,比起我其他女仔朋友,我係好casual,真係……啲friend會同我講,嘩,真係好樣衰,sensible啲,你著呢件衫呢,好似著到12歲咁,真係唔知……你化妝啦不如去。」

至於日常代步工具,梁齊昕話:「我依家都係搭港鐵0架,我以前喺山頂,我會搭1號小巴落中環。我乜都食(咁如果有個男仔第一次約你呢?去好casual嘅地方、茶餐廳大排檔嗰啲,你ok?)ok,個location冇關係0架。」

梁齊昕話,佢嘅底線,就係佢屋企人受影響時,特別係上次,佢最錫可嘅妹妹被傳媒追訪,令佢大動肝火,觸及底線。「我係可以好嬲0架(你上次係好嬲)係,我真係嬲。你insult到我冇問題,你insult到我錫嘅人,我真係可以好大反應。」