Thursday, December 8, 2016

李嘉誠的繼承者們 二個仔七個孫

李嘉誠的繼承者們 二個仔七個孫

人人都恨有個李嘉誠做老豆,大家對於佢嘅家族,應該都好熟悉。李澤鉅、李澤楷係李氏千億王國第二代接班人。至於第三代接班人就多好多啦,夾埋都有成7個! 大家又對佢哋認識有幾多呢?

大仔李澤鉅,93年娶咗王麗橋(原名: 王富信)之後,前後生咗三個女同一個仔。大女李燕寧96年出世,今年已經20歲。 二女李思穎都已經16歲, 細女李燕容亦都12歲。總之隔4年生一個! 

不過,阿爺當然想要孫仔,生完李燕容之後,再追,得咗! 李長禧出世啦! 李嘉誠第一粒男孫喎,本身已經有個廿幾人保標團,李嘉誠開心到去擴建大宅,等啲孫仔孫女多啲地方玩。

至於李澤楷,亦都唔弱。唔聲唔聲嗻08年同梁洛施撻著生埋個仔李長治! 長治亦係唯一一位有公開過樣嘅李氏孫仔。兩年之後,梁洛施仲生埋孖仔H&N,不過呢兩公仔中文名,甚至個樣都冇公開過。

李嘉誠孫有特權》帶保鏢返學 王儷橋唔使陪阿仔玩

李嘉誠的長孫仔李長禧(Michael)已經十歲,一直以來,李家上下對這名長子嫡孫採取高度保護,由○六年出世至今,極少曝光;為免傳媒影到金笸籮的廬山真面目,Michael更獲爺爺李嘉誠特許,每年一月一日到柴灣香港佛教墳場,拜祭亡妻莊月明的重要家庭活動,Michael可以免役。

「李生(李嘉誠)好重視太太(莊月明)死忌,每年一月一日都要全家人去拜祭,Richard(李澤楷)嗰三個仔,因為唔喺香港所以可以豁免,Victor(李澤鉅)三個女每年都要去,不過每次都戴晒眼鏡同口罩遮面,唔俾個樣曝光,唯獨細佬Michael仔可以唔出現,因為明知一定有記者,免得俾人影到個樣。」知情者說。

據了解,今年在漢基國際學校讀P3的Michael,在學校都非常低調,甚少參加校內的課外活動,不過他鍾情足球運動,更是巴塞忠實粉絲。

由於Michael身份特殊,所以學校特別批准他可以帶保鏢一齊返學,貼身保護。據知,當年李嘉誠為想乖孫同李澤鉅、李澤楷一樣入讀聖保羅男女校,李家曾經捐了九千萬給學校,但由於學校堅拒讓李長禧帶保鏢返學,安全至上的李嘉誠,才改變主意。

獨家曝光》保鏢陪睇戲 李嘉誠10歲長孫鍾情巴塞

香港首富李嘉誠擁有過千億資產,88歲的他近年積極將公司重組,似為長子李澤鉅接棒鋪路。

而身為長子嫡孫,李澤鉅獨子李長禧(Michael),06年出世以來一直極少曝光,不過日前本刊就發現已經十歲大的Michael,同媽咪王儷橋(前名王富信),以及幾個朋友仔去數碼港睇戲,李超人長孫出巡,保鏢金睛火眼,跟到實。

Michael是千億長孫,但十歲大已有社交生活,日前他便與母親王儷橋,以及幾個朋友仔及家長,一齊去了數碼港睇戲。現場所見,Michael生得比同齡小朋友高大,已經高到媽咪的膊頭位置,樣子似老豆李澤鉅,只見他全程黐住朋友仔有講有笑,表現活潑。

入場前,Michael先去買飲品小食,其中有個家長買了爆谷,王儷橋一粒接一粒,食唔停口,反而囝囝Michael唔心急,只攞住食物等入場。雖然是小朋友gathering,但全程都有保鏢貼身保護千億長孫。

作為李家長子嫡孫,Michael打扮相當樸實,身穿一件自訂巴塞球衣,背後印了英文名字「Michael」,這件球衣大約需五百元,至於他孭的Fjallraven Kanken背囊是瑞典品牌,亦只需七百三十元,手上戴住隻粉藍色膠錶,亦非名牌貴嘢。
















No comments:

Post a Comment