Saturday, January 25, 2014

父加碼10億招婿 趙式芝遭浪蝶滋擾

父加碼10億招婿 趙式芝遭浪蝶滋擾

卓能集團主席趙世曾大女兒趙式芝(GiGi),與波爾錶太子女楊如芯(Sean)自同性婚後向來恩愛,可惜一直未獲父親趙世曾認定,趙世曾先於前年以5億 招婿,最近他接受馬來西亞傳媒訪問時,又表示將女兒嫁妝加碼至10億元,認真大手筆!

趙世曾的10億招婿似乎見效,連日來GiGi的公司 電郵與twitter,均收到大批來自世界各地包括新加坡、馬來西亞,就連非洲與夏威夷的男士留言,受滋擾的GiGi昨日在facebook留言表示,謝 絕眾貪錢男的攻勢。

收各國電郵示愛

GiGi昨日在電話中回應說:「因為老竇喺馬來西亞期間做咗當地傳媒訪問,個新聞又再蓬勃,啲人又再傳電郵嚟,馬來西亞、新加坡、非洲、夏威夷、英國等各 國地方。我覺得佢哋應該寫信畀老竇,因為係老竇嘅發言,同我冇關,所以都幾煩。」問到GiGi會否考慮改電郵避開滋擾?她說:「佢哋傳去我公司,我冇睇過 晒,只係知佢哋jam晒,好難搵啲正常電郵,真係好煩。睇番過往經驗,啲新聞會喺世界互聯網上傳來傳去一段時間,惡性又有、善意又有,係冇乜用嘅嘢。我覺 得大家唔係咁認真,如果大家想搵人寫吓情信,寫畀趙生。」


趙世曾望女接受

對於10億元招婿似見成效,但女兒並不領情,趙世曾說:「女大女世界,我只係希望開多啲路畀佢選擇,至於最後選擇一定喺佢嗰度,我哋唔係封建家庭,代佢選 擇、父母之命梗係冇呢啲咁嘅嘢,選擇權喺佢嗰度。」他續說:「點都要GiGi接受,GiGi唔肯接受乜都冇用!父母梗係想仔女過正常生活,我哋希望佢以後 唔好後悔。」問到有沒有揀女婿的條件?趙生說:「只要GiGi肯接受,其他條件都次要。」
採訪:唐如