Monday, June 20, 2016

中央專案組出手涉內地權鬥 謝偉俊指殃及香港

【被失蹤真相】

中央專案組出手涉內地權鬥 謝偉俊指殃及香港

香港往時亦有不少書店出版內地不容的禁書,卻至近年才發生銅鑼灣書店五子被失蹤事件。熟悉中國情況的時事評論員程翔直指,事件涉及中共領導權鬥,「香港越嚟越變成中共權鬥戰場」。
程 翔在now新聞台《時事全方位》節目稱,過去江澤民或胡錦濤主政年代,類似禁書早已在港出現,批評或讚揚中共政權的都有,但一直沒出現問題,「因為當時唔 存在權力鬥爭,鄧小平一早欽點晒;江澤民接鄧小平,胡錦濤接江澤民,冇得拗,但去到習近平,接班體制受挑戰,好似薄熙來(反習)咁」自此香港禁書市場出 現支持及反對習近平的兩個明顯派別,「換言之內地政治鬥爭已伸延到香港,已經成為輿論戰場。」程翔強調,中央今次出動中央專案組調查,充份證明事件涉政治鬥爭,「呢個組唔係查一般犯案,而係查政治問題,相信香港喺習近平年代,直接捲入咗內地權鬥漩渦。」出席同一節目的立法會議員謝偉俊亦指,銅鑼灣書度失蹤風波中,中共媒體《環球時報》不時發表不完全代表或有利內地執政者立場的文章,質疑指:「係咪想令香港成為佢哋工作戰場,令大家權鬥發揮更加大?」,「會唔會中央嘅權鬥,殃及香港呢個池魚呢?」謝 偉俊同時批評特區政府處理手法不符市民期望,指梁班子過份對中央政府叩頭,與董建華時代相差很遠,「以往都平起平坐啲,但今次對方(內地當局)唔騷你,你 就完全無辦法咁,好從屬性,忽略咗一國兩制對等性嘅初衷。」