Friday, June 3, 2016

MINISO遍地開花 千間店吸金11億


MINISO遍地開花,一早被人踢爆創辦人來自廣州,但網站同電郵地址都似足日本貨,既似Muji又似UNIQLO,全城插爆。
網站提到「品牌使用費15萬,貨品保證金75萬」。
MINISO官方網站都用大量日文字。

壹仔在一個國內網站,搵到加盟MINISO的資料,原 來呢間嘢部份分店都係加盟,「複製率」驚人。當中提到「品牌使用費15萬,貨品保證金75萬」。即起碼90萬人民幣,約108萬港元入場。2015年 MINISO於中國開店1012間,若全部是加盟,即係MINISO穩袋11億港元!認真和味。

壹仔打過去MINISO中國合作熱線,職員指,有八成店舖是加盟經營。事實上,MINISO在香港亦發展迅速,2014年11月在元朗開香港第一間鋪,年半後的今日已經多達35間,而真正日本貨Muji加埋UNIQLO,在香港都只有36間鋪。

壹仔又打去問過,原來MINISO在香港不開放加盟。職員話︰「(加盟在)中國大陸是有的,還有其他國家是有的(只是香港沒有?)嗯,對。」被問到未來會否在香港開放加盟,職員指可能性很低。

對於呢個品牌,市民張先生坦言︰「睇佢個樣同Uniqlo , Muji 啲樣好似,但感覺唔好。太抄襲。一樣存在多年既野,突然岀現新野cover,感覺太抄襲。」他又指將來不會於MINISO消費。