Monday, June 13, 2016

特首選舉有玄機? 曾鈺成出燈謎 「寬掌彩綢,無財暗卜」

特首選舉有玄機? 曾鈺成出燈謎

新一屆特首選舉將於明年3月底舉行,日前以自己「年紀大」不適合再選特首的立法會主席曾鈺成,今日就在報章專欄出燈謎,「信不信由你,這四字揭示了下一屆行政長官選舉的玄機。」
曾 鈺成稱講述東漢投江孝女曹娥的故事,曹娥父親曹盱乘船遊舜江時在船上跳舞拜祭「潮神」伍子胥期間,墮河淹死,年僅14歲的曹娥悲痛不已,晝夜不停沿江號 哭,17日後亦投江自盡,後人為紀念她而將舜江改名為曹娥江,又立碑紀念她,碑文由才子邯鄲淳19歲時所寫,全文只有400多字。著名學者蔡邕讀過碑文 後,在背後題了「黃絹幼婦,外孫齏臼」(「齏」音「劑」,即薑、蒜等辛辣調味品;「齏臼」是指研碎這些材料的器皿)8個字,但一直沒有人猜得透其意思。直至曹操麾下聰明絕頂的楊修破解燈謎,指是一個四字詞語,最來「黃絹」即「色絲」,合「絕」字;「幼婦」即「少女」,合「妙」字;「外孫」係女之子,合「好」字;「齏臼」乃「受辛」之器,合「辭」字,故謎底是「絕妙好辭」,是蔡邕對曹娥碑的評價。曾鈺成隨即開出同樣猜四字的燈謎,「寬掌彩綢,無財暗卜」,稱四字謎底「揭示了下一屆行政長官選舉的玄機。

【李八方online】估到嘞~曾鈺成講嘅玄機 原來係.....

有時八方真係幾嬲立法會主席曾鈺成㗎,每個星期都喺報章專欄發表意有所指嘅文章,可能覺得畫公仔畫出腸唔夠層次,亦或者藉此避免一啲麻煩事,次次都花盡心 思,叫大家估下有乜意思,搞到逢周一後復工嘅打工仔,未開工已經筋疲力盡咯!
好似今日,又有唔少人被考起,當然包括八方在內,一朝早睇到曾主席拋下燈謎:「寬掌彩綢,無財暗卜」,就係下屆特首選舉嘅玄機,一直苦苦思量到底係乜?最簡單梗係從自覺篤定連任嘅CY思維去諗,唔通志在必得?抑或疾風勁草?莫非係,超然地位?錯,統統都錯。其實曾主席有畀到拆解方法,就係呢個謎底係一個四字辭語,而每個字可以左右拆開,拆成兩個字,合共八個字,而呢八個字嘅同義字就係呢次個謎面。八 方才疏學淺,最初都諗唔到,卻勝在朋友多,而且唔係現屆班子水平,最終獲高人指點,然後有咗答案,原來係唔少港人心聲。到底係乜?八方都畀貼士大家估下, 嗱,最近有傳CY篤定獲北京支持連任,但唔少特首小圈子選委會成員,私下紛紛話想向阿爺SAY NO,而港人就更加對阿爺話事好反感。謎底嘅四粒字,正正講出呢個態度,唔知又係咪代表曾主席嘅心聲呢?●相信聰明嘅八方讀者都估到,謎底係「拒絕欽點」,係咪覺得,曾鈺成好識呃LIKE呢?


寬掌 巨手 拒
彩綢 色絲 絕
無財 欠金 欽
暗卜 黑卜 點