Friday, October 17, 2014

畢名:的士司機:我沙士都捱過,而家算啲咩?



畢名:畢名:的士司機:我沙士都捱過,而家算啲咩?
剛開完會坐的士回家,同事在車上談到7名警察事件,誰料,司機突然黎料!
其中一番話,真係做得的士司機耐先睇得透!
司機先講:「反黑咪有牌爛仔,你睇嗰個人身上一個個圈啲傷係點做成?」
我答:「警棍尾?」
司機禮貌回答:「都可以既,不過我就話係差佬身上嗰個小電筒似啲囉。」
我轉話題問:「司機,近排生意有冇影響?」
司機高八度:「有! 點會冇?」
我問:「咁幾大影響?」
司機答:「你話沙士影響大,定而家?我沙士都捱過,而家算啲咩?我支持架!」
我愕然,隨之靜待他下一句說話。
司機說:「啲人成日話中央俾飯你食,你係咪豬啊?定係條金魚?飯來就食,冇晒思想!自由行係中央俾你,但沙士呢?都係中央俾你!係因為沙士,我地先出現自由行,而家啲人仲記唔記得沙士邊啲醫生犧牲?幾多人死左?點解會死?咪中央隱瞞囉!自由行……有邊啲人受益?咪食少啲囉!」
我問:「咁嗰廿架的士出來話冇生意喎!」
司機大聲道:「你睇下嗰班人架架車都有幾部電話call機,佢地呢啲車有錢就做,我呢,多多錢都唔接你!」
我再愕然,原來係咁! (怪自己太唔注重細節)
司機再講:「個政府而家好好咩?佢得左耳聽到嘢,右耳聾架!咪聽晒左派話囉!如果唔係咁,今日會搞成咁?嗰個譚X宗,我叫佢棺材宗架,我見親佢就罵,你唔覺佢個樣成塊四方板咩?」
我忍俊不禁。
司機欲罷不能:「你班民賤聯話我會投票俾右翼(保護司機係邊個唔開名啦),我話你知我係右派民主派唔係右翼,不過你再咁搞落去就全香港變右翼,香港人你越打壓佢越反抗!」
我第一次,用沉默來回應。
沉默代表贊同。
司機,你比好多讀得書多,賺得錢多既人更明白事理,做人更透徹公義。