Tuesday, October 7, 2014

遮打運動沿革

from 高登
組織返成件事,大家咪知道邊個係人,邊個係鬼。
戴耀廷兩年前開始發起佔中,一直吹水,籌募捐款,成日搞埋咩嘉年華會,佔中預演。 但係過左一年,香港人由開始既支持,變成質疑,甚至屌鬼佢吹水。 毓民都灰地插爆佔中,估計行動一定失敗。
一個月前,人大拋個框架出黎,全民嘩然,戴耀廷吹晒大雞,仲得千幾人理。 d人出到黎,你老味,啟動儀式。 連開始都未開始,佢老味宣佈失敗。
大約一個月前,學聯罷課,同學民仔靜坐。 坐一星期,咩事都冇發生。
直到兩個星期前的星期五,學民衝入去,奪回公民廣場。 成班學聯on 99企係出面食花生。 黃之鋒比人拉左,激起矛盾。戴耀庭出黎吹水,比你喝佢倒彩,質問幾時真係佔中。 當時三恥既答案係「絕對唔會提前」
星期六 
警察清場,力度升級。 長毛吹細雞,毓民吹大雞,叫d人出黎幫拖。 
民主黨同左膠一眾係大台吹水。前線龍匯龍需要增援,於是熱狗提出打巷戰,反包圍。 高登對熱狗既主論調係「世界變,高登仔竟然支持黃洋達」熱心既市民大概有一萬左右,係金鐘一帶既天橋同主要出入口打防守戰。終於凌晨三恥宣佈提前佔中 ,d人屌佢抽水,決定離開,長毛跪地:「佔中只係個名,如果依家大家走,我地就輸!」 。
防守戰持續到星期日,不斷有市民加入聲援,主要防守線只有龍匯道。 於是差佬截斷所有進入龍匯道既入口,但係大批市民結集,人數大約有三萬左右,大批市民圍住封鎖線,大叫開路。熱狗開始發起反包圍,市民人多到堵住係干諾道中(到:干諾道中東行線衝馬路係起始),切斷警察補給線。果時學聯同三恥係大台打緊飛機,民主黨主要成員被捕,黃之鋒仲未夜出黎。(到按:失去三子、民主黨、gphone絕對係促成運動的「重要意外」。)
星期日六點,警察係夏愨道放大彈(催淚彈),學聯同三恥叫散水,然後佢地當然走埋。學民幾個女學生留守,有市民保護d學生,兼打游擊戰 。金鐘封左,入唔到去。高登仔發起佔旺角,圍魏救趙(到按:犀利!)金鐘既巴絲打撤退到銅記。果時熱狗係干諾道中前線,傷亡應該係最慘重。(到按:熱狗又無話要死守,不過熱狗真係好堅抽的)
星期一 
 
旺角、金鐘、銅記成為三個地區成為主要據點。有市民唔返工出黎 

並且擴大戰線。最高峰時期,金鐘、灣仔、銅記連成一線,霸佔整個中西區。國師(陳雲)主戰尖咀,零星出現上水、元朗,聲勢最為浩大。當時熱狗派人穩守三個據點(到:尖嘴都有的),民主黨、三恥同學聯返到大台抽水,開嘉年華會,bbq,唱歌。(到:bbq 係鬼佬,應該唔關OC3&co.事)(OC3&co. =OccupyCentral3恥)
10月1日,人數最多,高峰人數超過十萬,據點得返三個,政府開始唔清場。
10月2日星期四 ,民主黨、三恥、學聯、左膠一齊控制左金鐘大台,甚至話要撤走旺角同銅記。左膠叫散水,民主黨夜晚出糾察。
(陳到後補)
星期五下午,紅黑勢力大舉出動,旺角物資站被毀,銅亦開始退物資,加上開始有風吹話星期日清場,下五氣氛相當頹勢。及至放工時間,大量義士出現旺角,各佔據點亦開始多人,旺角的物資站重建、加固,加上旺角勇武,成功穩住,氣氛谷底反彈。
星期六,星期日清場消息不絕。三子在金總搞唱k大會,戴耀廷話星期一讓路俾政總返工。
星期日,無清場。三個據點都守得住。旺角以生日歌驅土共。
星期一,無人理戴耀廷的開路指示。在人數驟減的情況下,三個據點穩住。熱狗繼續有人 24 小時在三個據點。(熱狗=黃洋達為首的熱血公民)