Tuesday, February 24, 2015

【阿信屋】終極大計開估!老闆:開便利店決戰7-11





【阿信屋】終極大計開估!老闆:開便利店決戰7-11

CEC國際(759)旗下759阿信屋業務越做越闊,擴零售戰線也說得過去,不過,阿信屋連雲吞麵、茶餐廳、車仔麵都參一腳,至今仍被不少市場人士認為踩過界。

有云:「別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿。」阿信屋老闆林偉駿接受本報訪問時解畫指,其實所有被外界認為「亂做」的業務,都是為了大舉打入「便利店」市場的重要部署。他透露,便利店「會開得幾多得幾多,數目無底,一定會針住7仔(7-11)。」

他解釋指,阿信屋便利店將會參考日本便利店的營運,會有暖飯、三文治等熟食供應,「我唔係亂踩界,點解我要開茶仔,開車仔麵賣鹵水嘢?就係為咗便利店賣呢啲做準備,麵包店更加唔使講啦!」

他表示,未來會力谷車仔麵店及麵包店,兩者亦將會為便利店之熟食、麵包作分區供貨。另外,早前為已擱置的網購大計而籌組的車隊,亦將轉為負責有關熟食的物流。

首 批阿信屋便利店將於3月開張,會有4至5間。被問到阿信屋便利店較7-11有何優勝之處,林偉駿笑言:「冇嘢好過佢。」他指出,便利店不會售賣香煙,但將 會有本地飲品供應,惟未擬正面打價錢戰,因此產品訂價會跟7-11。不過,於便利店購物可於阿信屋享折扣回贈。開業地點方面,他僅表示全部位於人流旺的地 點,如彌敦道。

想知更多阿信屋未來大計,請繼續留意今日蘋果財經即時新聞。

記者:倪敏慧
攝影:張柏基、許頌明

【阿信屋】759亂踩過界?老闆反駁:「做生意邊有界?」

CEC國際(759)旗下之阿信屋,由零食、化妝品、超市、家品,凍肉都有搞,最近再開「759寢具屋」,另外下月759「12蚊店」、便利店亦會陸續開張。對於外界批評公司踩過界,老闆林偉駿接受本報訪問時反駁指,「做生意有界嘅咩?」

「賣 一包零食同賣一張綿胎,對我來講嘅分別,就只係一個產品編號。」他表示,自阿信屋開業後,公司日、韓廠房網絡逐漸擴大,「出面啲人成日話我心多。你估真係 我想做就做到啦?我想做皇帝呀?得唔得呀?梗係唔得啦。只我係識多咗人,路數多,而我會把握機會咁。」他又指,「唔係我心多唔多,唔通我開到咁上下,出面 班人(指伙記)全部訂薯片咩?我都要俾機會佢哋試架。」

他又解釋,自己絕非亂開新業務,決定打開新市場與否,全然取決產品能否貨如輪轉,「呢個係唯一一個方法,去抗衡租金壓力」。他指公司現金流正常,贖單期約平均70多日。未來只要發現新路數,而存貨亦可以一個月內賣走,他都會踩入去。

一 子錯,滿盤皆落索。被問到會否怕假如有任何新業務失敗,會拖累集團整體時,他表示,「咁做生意怕咩啫?我啲策略會修訂架。」他指出,每次新嘗試的投資都不 會太大,因此即使落錯一個決定,亦不至於令自己翻唔到身,「我眼光當然唔係準到咁,我日日都有錯嘢、誤判,但只要改得快就得啦。」

想知更多阿信屋未來大計,請繼續留意今日蘋果財經即時新聞。

記者:倪敏慧
攝影:張柏基、許頌明

【阿信屋】「面膜網購」快開波
12蚊店打「日本製造」牌

CEC國際(759)旗下759阿信屋,下月動作多多,除了便利店、12蚊店開業外,另外亦會重推網購,但只賣面膜。目標今年阿信屋總分店數目,由現時240間增至年底的300間。

老闆林偉駿接受本報訪問時表示,早前突叫停之網購將會於3月中推出,不過網購只會售賣日、韓、台面膜。他指出,面膜毛利低,但存貨卻佔了舖內大量空間,因此索性搞「面膜網購」降低成本,並會外聘速遞公司送貨。

至於12蚊店,相信第一間可如期於本月28日開張。他強調,12蚊店有85%貨品為「日本製造」,「來貨60至90日圓,我正價賣12蚊,會員價10.8元,咁你話有冇得做?」他指出,12蚊店最少開20間,每間2000呎至3000呎。

想知更多阿信屋未來大計,請繼續留意今日蘋果財經即時新聞。

記者:倪敏慧
攝影:張柏基、許頌明

【阿信屋】759乜乜乜之「十問阿信屋老闆」!

憑本報收視數據,發現好多讀者都好關心阿信屋嘅新聞。每次阿信屋有新搞作,總會有好多讀者留言,到底宇宙有咩嘢阿信屋係唔會做?幾時有阿信屋地產?幾時有阿信屋日報?幾時有……乜乜物物。

既然大家咁多問題,我哋就一次過,幫大家問老闆林偉駿!仲幫你問埋佢會唔會做特首、會唔會搵CY千金齊昕做代言等敏感話題!去片吧!

【異動股】CEC國際炒起 現升6%

CEC國際(759)午後股價炒上,現升6.4%報2.34元,暫時成交金額450萬元。

CEC國際主席林偉駿接受本報訪問時表示,旗下阿信屋,未來將大力開拓便利店市場,開店數目無底。