Sunday, February 8, 2015

【起動九龍東】炒樓變身成發展商 轉手就賺兩億

【起動九龍東】炒樓變身成發展商
轉手就賺兩億

天星中心(蘋果日報)

九龍東商業區近十年起飛,新晉發展商第一集團就是在十年前開始炒賣觀塘工廈發迹。第一集團原本是生產小型五金製品的廠家,總部於柴灣,於二零零四年底將一部份資金用作投資物業,斥資約二億元狂掃包括鴨脷洲海怡半島在內多個藍籌屋苑逾四十個單位,但賺頭蝕尾。該集團其後將套現所得之現金轉買觀塘工廠,成為變身做發展商的第一步。

第一集團 於二零零五年以三千八百八十萬元購入只有七層高的大業街4號,最後於七個月後以六千六百八十八萬八千元售出,僅用多過半年時間賺超過二千八百萬元,利潤比住宅高。

其後集團再於區內不斷吸入全幢工廈再轉售,於一年半內買入三幢,全部於兩年內轉售,共賺約二億三千六百萬元。至二零零九年有足夠資金購入現時總部九龍灣第一集團中心及由投資者轉型做發展商,將鴻圖道三十五號(現天星中心)拆卸建成新式工廈,賺一倍套現四億元。

記者:程俊華 黃嘉銘

【起動九龍東】Figure教父:觀塘工廈呢幾年好恐怖

政府自二零一一年宣佈發展九龍東,加上活化工廈政策,令工業區產生翻天覆地的巨變,一幢幢毫不起眼的殘舊工廈頓變金蛋。

本港人形Figure玩具教父Michael Lau(劉建文),其創意驚人外,原來買樓亦甚具眼光, 二零一一年,Michael為方便自己為由打算在九龍區找新工作室。起初打算租或買,地點鎖定九龍東,「睇咗幾十個盤,由新蒲崗睇到去觀塘,呎價由五百睇到七百五十都有,覺得價錢抵就決定買,始終租人地方開支好大」。當時買樓純粹「睇Feel」,只望工廈樓景,但屬全層單位,多窗高樓底同間隔適合就立即「扑鎚」,以三百九十八萬元購入逾四千方呎單位。

同年底,施政報告提出「起動九龍東」大計,改造成第二個核心商業區,又有活化工廈政策。Michael Lau直言,「嗰一刻開始感受到個價升到癲,工廈好爛、冇人管理冇消防(設施),一樣係咁升,知道有啲單位一個月摩三轉,但個單位係乜都冇做過喎,呢幾年好恐怖」。

記者:程俊華 黃嘉銘